sofiamattus

Hej! Jag heter Sofia och ska vara en utbytesstudent i USA i ett år. På min blogg kan du följa vad jag gör här borta i Amerika. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar!

Basketbaaall

Publicerad 2012-12-05 02:59:37 i Allmänt,

Kom precis hem från Basketboll matchen. Vi vann med 43-21, tyvärr kunde jag inte spela pga min fotled som fortfarande gör ont (antar att det var därför vi vann). Förhoppningsvis är den tillräckligt bra för att jag ska kunna spela på fredag. Är så taggad på att spela! Har ju inte haft min debutmatch som basketspelare än, haha! Killarna hade också en basketboll match idag, deras var tuffare. Kunde inte stanna på hela men det var riktigt jämnt när jag lämnade matchen. Hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela