sofiamattus

Hej! Jag heter Sofia och ska vara en utbytesstudent i USA i ett år. På min blogg kan du följa vad jag gör här borta i Amerika. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar!

Dog paradise

Publicerad 2012-11-23 23:27:58 i Allmänt,

Idag har det varit en allmän lazy day. Blev väckt vid 9 av Kay och det blev sedan frukost på ett mysigt litet café precis vid havet. Stack till gymmet ett tag vid lunch och kom precis hem från en pedikyr med Kay, hennes syster Coke och deras mamma Marnie. Nu är mina fötter glada och jag är trött! På vägen hem från pedikyren stannade vi till på en djuraffär eftersom Coke ska skaffa en hund i helgen. Fransk pitbull tror jag det var. Passade på att köpa ett gosedjur och ett par strumpor till min lilla vovve. Supersöta! Lisa - du skulle ÄLSKA den affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela