sofiamattus

Hej! Jag heter Sofia och ska vara en utbytesstudent i USA i ett år. På min blogg kan du följa vad jag gör här borta i Amerika. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar!

Ni är otroligt underbara!

Publicerad 2012-09-29 23:27:29 i Allmänt,

Fick mig en glad överraskning idag när jag kom hem från PACC (PrincessAnneCountryClub). I köket stod det 2 stora och jätte fina blombuketter från min underbara familj och kusiner och mormor och morfar! Kunde inte hålla tillbaka tårarna, tack så jätte mycket!!! Ni anar inte hur glad jag blev! Saknar er så obeskrivligt mycket ska ni veta!!!
 

Kommentarer

Postat av: mel

Publicerad 2012-10-07 15:01:35

Hej! Vad motsvaras Matte Precalculus i svergie? vill så gärna också flytta 1 år till USA, men jag är rädd att matten kommer vara för svår, läser matte C just nu, är matten i USA svårare? Och engelskan.. är det svårt med engelska lektionerna?

btw, älskar din blogg, får så mycket inspiration! xx

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela