sofiamattus

Hej! Jag heter Sofia och ska vara en utbytesstudent i USA i ett år. På min blogg kan du följa vad jag gör här borta i Amerika. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar!

Crazy Lights

Publicerad 2012-12-07 03:36:20 i Allmänt,

Okej nu har jag packat klart! Vi ska nämligen åka till Washonton DC imorgon för att träffa Kays syster och hennes familj. Vi åker upp imorgon efter min basletbollmatch och åker hem på söndag kväll. Just det, min ankel är i princip bra nu så förhoppnings så får jag spela min debutmatch imorgon! Ska till sjukgymnasten direkt efter skolan så ska hon bedömma om hon tycker det är ok eller inte. Vi ska möta samma lag som vi mötte i vår träningsmatch. Då vann vi överlägset så man tycker ju att det borde bli ett liknande resultat imorgon. Ska sätta mig och plugga lite mer matte nu - hade ett matteprov idag och har ett till imorgon (!). Det som jag gjorde idag kändes bra men jag är INTE förbered för imorgon. Imorgon har vi prov på allt som vi gick igenom förra fredagen (då jag var borta...) och jag har inte hunnit jobba ikapp. Men det ska nog lösa sig. Håller tummarna!
Ett av dem otroligt dekorerade husen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela