sofiamattus

Hej! Jag heter Sofia och ska vara en utbytesstudent i USA i ett år. På min blogg kan du följa vad jag gör här borta i Amerika. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar!

Boardwalk

Publicerad 2012-11-26 04:56:47 i Allmänt,

Ännu en söndag. Jag har börjat vänja mig vid dem korta skolveckorna så jag känner verkligen inte för en vanlig just nu. Fick i alla fall gjort lite läxor och plugg idag så det känns bra.
På eftermiddagen träffade jag Bengi vid stranden. Vi gick längs stranden och på the Boardwalk och pratade och såg solen gå ner bakom husen. Längs med the Boardwalk är julbelysningen uppsatt så när det blev mörkt ute var det jätte mysigt att gå längs med den. Vid halv 6 tiden hämtade hennes föräldrar upp oss och vi åkte till en jätte mysig restaurang och åt en jättegod middag. Klockan 7.20 gick vi på Breaking Dawn Part II. Den slår inte första filmen men jag måste ändå säga att jag verkligen gillade den! Måste erkänna att det blev en del tårar. En gång ett Twilight fan, alltid ett Twilight fan antar jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela