sofiamattus

Hej! Jag heter Sofia och ska vara en utbytesstudent i USA i ett år. På min blogg kan du följa vad jag gör här borta i Amerika. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar!

Det går bra nu...

Publicerad 2012-09-19 02:27:28 i Allmänt,

Har fått tillbaka lite test i olika ämnen och resulteten har väl varit lite blandat. På det första matteprovet som vi fick tillbaka förra veckan fick jag 86 - vilket motsvarar ett B - och 84 eller 86 (kommer inte ihåg) på spanskan - vilket också är ett B. Idag fick vi även tillbaka ett "ordprov" i engelskan och vår självbiografi. Självbiografin gick faktiskt riktigt bra förvånadsvärt nog! Hade heeelt uppfattat upgiften så trodde jag skulle få sjukt dåligt! Han berättade hur han hade betygsatt och rättat dem och att han på vissa hade skrivit "not graded". Han förklarade att det betydde att dem var för dåliga för att ens vara på betygskalan...jag skojar inte!!! Trodde direkt att han hade skrivit det på min men jag fick 88 (!) - B! Blev sjukt glad. Dock så gick det inte lika bra på ordprovet, hehe. Det var 3 delar med olika ord och uppgifter och genomsnittet på resultatet kanske hamnade runt 35-40%rätt. Tror inte det är godkännt...men jag visste inte ens om att vi hade det provet så det gick som det gick. Kunde inte hålla mig för skratt men försökte inte visa det för läraren. Vad ska man säga - det går bra nu!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela