sofiamattus

Hej! Jag heter Sofia och ska vara en utbytesstudent i USA i ett år. På min blogg kan du följa vad jag gör här borta i Amerika. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar!

Feeling the sunshine

Publicerad 2012-09-17 15:52:03 i Allmänt,

Ligger i sängen och känner mig som en zombie! Var uppe till 5 igår natt och gick upp halv 10 och var dessutom uppe till 2-halv 3 inatt och blev väckt av min syster vid halv 9...underbart! Tänkte ändå ta mig ner till gymmet och träna och sedan göra lite läxor. Får bli en TIDIG kväll idag eftersom det är skola igen imorgon. Idag är det någon judisk högtid så vi är lediga från skolan vilket är jätte skönt! Tänkte även kolla på min bror när han spelar tennis idag, har aldrig sett han spela så det ska bli kul!
I helgen har jag skrivit 4st. långa brev så jag känner mig ganska duktig. Dem borde komma fram någon gång i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela