sofiamattus

Hej! Jag heter Sofia och ska vara en utbytesstudent i USA i ett år. På min blogg kan du följa vad jag gör här borta i Amerika. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar!

Mycket att göra

Publicerad 2012-09-06 03:49:57 i Allmänt,

Här är bilderna från helgen i New York och Princeton. Ska skriva lite om vad som har hänt men hinner inte göra det fören till helgen - då ska ni få ett riktigt inlägg! Nu är klockan snart 10 och jag är helt slut! Min hjärna har känts som en degklump på eftermiddagarna så jag försöker sova rätt mycket för att orka med dem långa och intensiva dagarna. Har för övrigt Spanska prov, Matte prov och Historia förhör imorgon som jag är alldeles för trött för att plugga till! Men det har inte varit alltför svårt nu i början (förutom att allt är på engelska) så det ska väl gå bra!
 
Good Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela