sofiamattus

Hej! Jag heter Sofia och ska vara en utbytesstudent i USA i ett år. På min blogg kan du följa vad jag gör här borta i Amerika. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar!

Sysselsättning

Publicerad 2012-09-10 23:25:41 i Allmänt,

Detta har varit tråkigaste dagen på länge! Hatar verkligen att vara sjuk men samtidigt har det varit ganska skönt att bara vila. Det ända vettiga jag har gjort idag var nog att öva inför ett historiaprov som jag har imorgon och det har faktiskt gått bra! Kan nu årtalen på 20 olika händelser som är viktiga för den amerikanska historian - proud! Skypeade med Anna-Marija en kortis imorse och med Oskar i 1.5 timmar idag vid lunch för mig. Det är alltid lika skönt att höra era röster men det gör att jag samtidigt inte kan sluta tänka och undra vad som händer där hemma hela tiden. Totalt har jag nog skypeat 5-6 timmar med er där hemma under den period jag varit här och det är jätte skönt men det funkar inte! Jag har precis kommit in i allt här nere och alla dessa skypesamtal ger mig bara mer hemlängtan, så jag är ledsen men nu får ni vänta iaf 2 veckor innan jag skypear eller skriver på fb till er men ni skulle bara veta vad jag Älskar Er! <3

Så himla passande att jag sitter och tittar på Dear John mitt i detta - älskar den filmen!

Kommentarer

Postat av: -.-

Publicerad 2012-09-12 13:52:29

Dålig stil.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela