sofiamattus

Hej! Jag heter Sofia och ska vara en utbytesstudent i USA i ett år. På min blogg kan du följa vad jag gör här borta i Amerika. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar!

Weekend

Publicerad 2012-09-16 21:49:28 i Allmänt,

Nu har vi långhelg! Vi är lediga på måndag för det är någon judisk holiday vilket är jätte skönt! Igår tränade jag i 1.5 timma på gymmet i närheten och jag har fortfarande sjukt ont i benen efter det! Men det var skönt. Tog det ganska lugnt på dagen efter det, vi åkte till en surfing affär som heter Hotline där jag köpte 2 linnen. På kvällen skulle jag först hänga med min bror på en fest i Norfolk men det slutade med att jag hängde med en danskompis och några kompisar till henne på middag och sedan bio. Efter bion åkte vi hem till henne och hade en minifest med lite folk från skolan vilket var jätte mysigt och kul. Jag och 3 till sov över hos henne och jag tror inte att vi somnade fören 5...med andra ord - jag är sjuuuukt trött just nu!!! Lever på kaffe idag och kommer förmodligen däcka ganska tidigt ikväll eller bli övertrött ganska snart. Det var jätte roligt i alla fall! Vi gick upp vid halv 10 imorse och åt lunch vid 12 på ett jätte mysigt café innan hon var snäll och körde mig hem. Sitter just nu och kollar på någon serie med min bror och hans kompis, tror den handlar om alkolister men jag har ingen aning? 
Mary-Heath, Julia, Jack and me
Tabor är längst till höger på den näst sista bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela