sofiamattus

Hej! Jag heter Sofia och ska vara en utbytesstudent i USA i ett år. På min blogg kan du följa vad jag gör här borta i Amerika. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner och orkar!

Young Life

Publicerad 2012-09-25 03:51:00 i Allmänt,

Idag var det skola igen, såg denna affisch hänga uppsatt på dörren när jag var på väg hem från dansen. Om tre veckor är det dags för Homecoming och det är tydligen en massa aktiviteter och sådant dagen innan och samma dag. Det låter jätte kul så jag ser verkligen fram emot det! På Norfolk Academy så har dem som en grej att tjejerna ska fråga killarna till Homecoming dansen, har inte frågat någon och dem flesta börjar bli tagna så vi får väl se hur det blir med det. 
Kom precis hem ifrån Young Life som var jätte roligt! Det är som en slags aktivitetskväll eller vad man ska kalla det. Dem har det varje måndag här. Först gjorde vi inte så mycket, man snackade och lyssnade på musik. Sedan var det lilte aktiviteter och lekar och efter det gick vi in och hade allsång och lite historier. Det slutade med att en kille snackade en stund om Jesus och bibeln. Det var en riktigt kul kväll! Taggar just nu att vi är lediga på onsdag - yeyy! Det är återigen en judisk högtid, woohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela